Paragon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

3d planet

Mijn Naam is Picasso

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn Naam is Picasso Empty Mijn Naam is Picasso

Bericht  Legendary wo feb 19, 2014 12:34 am

Mijn naam is dus Picasso,

Ik heb hiervoor vanaf 2008 tot 2010 in Uni1 gespeeld.
Een Prachtige uni, waar ik begon als noob bij Alliantie de verenigde planeten. Daarna had ik mijn eerste oorlog met Slim Shady en vier andere spelers.
De oorlog was verklaard, mijn alliantie met 30 man kon bijna geen weerstand bieden tegen 5 man. Dit was mijn eerste verloren oorlog in uni 1.
Uiteindelijk kwam ik later bij ; Sensation terecht waar Hooky de alliantie leider was, dat was een rustige alliantie met 6 top spelers van 500k aan punten en hoger.Nadat ik daar een lange tijd gezeten; Kwam ik bij een alliantie genaamd; Bier. Dat was een hechte vrienden alliantie.
Maar mijn aantal punten groeide en ik wou zelf iets bereiken qua alliantie.

Uiteindelijk, maakt ik mijn eigen Alliantie THUNDER waar ik 20 leden wist te werven en we wisten plek zeven te veroveren.
Deze alliantie had 4 verschillende oorlogen gekend maar uiteindelijk nadat Longo met zijn Gla8tior mij ten oorlog verklaarde.
Dat was de nummer drie alliantie des tijd wou ik geen Alliantie leider meer zijn en ben toen Honor gegaan later hadden we een oorlog met N.G.E mee.
New Generatie Empire. Deze oorlog werd gewonnen!

Mijn oude Thunder Alliantie genoten hadden uiteindelijk de clan írwar opgebouwd en daar ben ik naartoe gegaan en gebleven uiteindelijk.

Periodes later nadat ik uni 1 gedag had gezegd, begon ik in uni17 en werd vrienden met Pitbull uiteindelijk zat ik later in K.I.N.K.
Heb daar niet te lang ingezeten vanwege wat prive redenen in het echte leven.

Dit is dus mijn Ogame geschiedenis!

Picasso

Legendary
Private

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 16-02-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn Naam is Picasso Empty Re: Mijn Naam is Picasso

Bericht  VaporX wo feb 19, 2014 12:49 am

Welkom Picasso,

Een heel sterk verleden dus, altijd leuk om te lezen!
Hopelijk zie ik je snel in Paragon Elite!
Als je hierboven naar Groups gaat kun je je aanmelden voor het Leo gedeelte, zo kan men op het forum zien in welk universum je speelt!

groetjes!
VaporX
VaporX
Commander

Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 24-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn Naam is Picasso Empty Re: Mijn Naam is Picasso

Bericht  Legendary wo feb 19, 2014 4:14 am

Ja het is een pittig verleden, maar wel een goed verleden om aan terug te denken.
Overigens, gaat het nog wel even duren totdat ik genoeg punten heb voor Paragon, denk ik zelf!


Oja, ik heb me aangemeld voor de group van Leo. Op dit forum, bedankt voor de tip!

Legendary
Private

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 16-02-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn Naam is Picasso Empty Re: Mijn Naam is Picasso

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum